امروزه بخش اعظم ما تصمیم می گیریم داخل نشیمن خود را با سالن هایی با فضای باز بسازیم و همین امر باعث شده است که پیشرفت آشپزخانه به ویژه قابل توجه باشد. آشپزخانه در این مرحله فضایی که قبلاً در آن قرار داشت نیست ، پشت درب بسته اش پنهان شود. در حال حاضر ، با وجود یک فضای عملکردی برای غذا خوردن ، آشپزخانه به یک شاهکار فوق العاده در تقویت خانه تبدیل شده است.

یک دیوار برجسته را به موضوع سبکی آشپزخانه خود اضافه کنید!

این آشپزخانه سفید با چیدمان باز با وارد کردن انبوهی از سنگ مرمر قابل توجه در پشت گاز رومیزی ، به یک فضای استثنایی و یک نوع تبدیل شده است. نمای سنگ مرمر با تمایز بالا پویا ، معاصر و عجیب است.

آشپزخانه خود را با اکسسوری و درخشان برجسته کنید!

در پایه ای تک رنگ مانند این آشپزخانه ، سایه و جذابیت از اکسسوری سرچشمه می گیرد ، که در چنین محیطی جریانی پر انرژی و پویا به وجود می آورد. با استفاده از سه یا چهار رنگ جیغ با نیروی مشابه یک حرکت را انجام دهید. بنابراین به یاد داشته باشید که اکسسوری و اتصالات کابینت آشپزخانه کوچک در عین حال قابل توجه است.

 

از مواد مختلفی در آشپزخانه استفاده کنید!

برای کابینت های بالا و پایه آشپزخانه خود لازم نیست که شما یک سبک یا قسط مشابه داشته باشید. به عنوان مثال ، در این آشپزخانه کابینتهای چوبی کم کم به طرز شگفت انگیزی با واحدهای کلاسیک به هم پیوسته اند. کیفیت ظریف و گرمای چوب ، مکمل مناسبی برای تمایز زیاد خاکستری و تیره و سفید است.

کابینت های آشپزخانه را به سقف بکشید!

 

برای ظاهر مدرن و صاف ، فضا را پیش ببرید و با بردن کابینت تا سقف ، قسمت هایی را به آن اضافه کنید. کابینت هایی که تا سقف دراز می شوند از نظر ظاهری کمتر مشکل و به تدریج تولید می شوند و جایگاه مناسبی را به کالاهای کم مصرف می بخشد. با درب های شیشه ای کابینت می توانید به جذابیت چنین فضایی بیفزایید. بعد از کابینت های آشپزخانه ، از شکوه اصلی پیشرفت منزل خود غافل نشوید.

راهی را در آشپزخانه روشن کنید!

با نورپردازی موضعی یک کانون توجه ایجاد کنید. این چراغ های آویز به یک پایه اساسی تک رنگ با یک پایه اساسی تک رنگ می پیوندند و اجرای آن را با جلوه بصری تثبیت می کنند. صریح بودن اوج شکوه است!

در زیبایی آشپزخانه نمایشگاهی بسازید!

با داشتن سطوح سفید ، هوشمندانه و نور معمولی زیادی ، یک آشپزخانه می تواند بهترین مکان برای نمایش کارهای هنری باشد. سلیقه خود و هر آنچه که هست را داغ کنید. در صورت نیاز به وجود چنین دیواری که دارای کارهای خارق العاده ای از هنر و حواشی در آشپزخانه شما باشد ، مراقب باشید تا آن را نزدیک سینک یا اجاق گاز قرار ندهید.

 

آشپزخانه فوق العاده ای داشته باشید!

تأثیر آشپزخانه را با سایه بان فریاد آور خیره کننده شوکه کنید. این سایه بنفش قبل از دیوار بلوک و یک کابینت خاکستری تیره ، نفوذ و خیره کننده است. دیوار پوش شیشه ای و آکریلیک در رنگها و بناهای بی شماری قابل دسترسی هستند که می توانند یک پایه و اساس سایه دار جالب را ایجاد کنند.

چیزهای اضافی را از میز غذاخوری و پیشخوان آشپزخانه بیرون کنید!

به جای محلی برای ذخیره چیزهای اضافی و فوق العاده ، میز ناهارخوری و میز آشپزخانه را به محلی تبدیل کنید تا شگفتی های خود را نشان دهید ، به عنوان مثال شکوفه های جدید یا گیاهان سبز شما و علیرغم جذابیت ، احساسات واقعی آرامش را به دکوراسیون آشپزخانه می بخشید.

سبک های مختلفی را در آشپزخانه خود داشته باشید!

در مقابل این کابینت سفید مینیمال ، نورپردازی زیبای LED در کنار کف و زیر کابینت های بالا احساس فضای جذابیت ، جذابیت و عمیق بودن را به شما می بخشد. با استفاده از چارچوب های متنوع ، می توانید سایه روشنایی آشپزخانه را مطابق با موقعیت و شرایط خود تغییر دهید.