کاشی های قدیمی مورد استفاده در آشپزخانه ها هنوز هم زیبا هستند. با این حال ، تعداد قابل توجهی از ما از تکرار دوباره آنها خسته هستیم و قلب ما باید رنگ و سطح دیگری بر دیوار آشپزخانه ما ببیند. امروزه مجموعه متنوعی از مواد وارد میدان طرح داخلی شده است که در میان آنها گزینه های بی شماری برای دیوار بین کابینت آشپزخانه وجود دارد. بنابراین برای انتخاب یک گزینه جایگزین و شگفت انگیز برای دیوار بر روی سینک و اجاق ما ، مزیت سرمایه گذاری است.

کاشی با یک دیزاین هفت هشتی برای تقسیم بین کابینت آشپزخانه

کاشی های کوچک در چهار رنگ از ساختار آبی دیوار بین کابینت با طرح هفت هشتی است. این تقسیم کننده که توسط کابینت های سفید محصور شده است مورد توجه بسیاری قرار می گیرد.

 کاشی فیروزه ای روی دیوار بین کمد آشپزخانه

ظرافت های کمی اما قدرتمند این آشپزخانه را از دیگران جدا می کنند و دیوار بین کابینت فیروزه ای یک کار استثنایی را به عهده می گیرد. همانطور که قبلاً ، کاشی های هنری یک کار خارق العاده در ساختار ترکیبی خانه شما به عهده خواهند گرفت. کاشی گلهای عربی قسمت پشتی اجاق گاز و قسمت زیرین جزیره را تزیین می کند و باعث ایجاد محیطی روان می شود.

 دیوار بین کابینتهای آشپزخانه با شیشه های رنگی

دیوار كابینت ها با شیشه های قابل استفاده فوق العاده شناخته شده است و بدون تردید همه مردم به دیدن این ستاره دیوار پوش شیشه های سبز زمردی نگاه می كنند. منطقی بودن و قابل تنظیم بودن باعث می شود این ماده فوق العاده طبیعی باشد.

 پنجره های نیمه صاف به عنوان دیوار بین کابینت

در برنامه ریزی برای دکوراسیون این آشپزخانه ، به جای دیوارهای بین کابینت های معمولی و سنتی ، از پنجره های چرخشی نیمه مستقیم استفاده شده است. این پنجره ها روی آشپزخانه بسته در پشت فضا باز می شوند.

دیوار کابینتهای آشپزخانه با تکه های شیشه های رنگی

می توانید مبتکر باشید و یا با کمک یک صنعتگر ، تکه های شیشه های رنگی را به هم بچسبانید و یک دیوار پوش دوست داشتنی درست کنید. به عنوان مثال ، این طرح شبیه به آب در بین مواد دیوار و بی طرفی که در این آشپزخانه به کار می رود ، غیرقابل توصیف و خاص است.

 تحکیم کاشی روی دیواربین کابینت آشپزخانه

در این آشپزخانه برای دیوار بین کابینت از دونوع کاشی استفاده شده است. طراح از کاشی های سفید ساده و معقول با مسافتی در همه چیز در نظر گرفته شده از سطح دیوار استفاده کرده است ، اما با کاشی هایی که به طور فزاینده ای طراحی شده اند ، حومه دیوار را تمام کرده است.

مواد بلوک متوسط برای دیوار بین کابینت آشپزخانه

این فضای بلوک یک تکه از کار آشپزخانه اولیه خانه بود که در آن در فضای بازسازی محافظت می شد و معمار یک اجاق داخل آن قرار می داد و یک هودی را درون فضای دودکش معرفی می کرد. شما می توانید بدون کشش زیاد پیشرفت در زیبایی داخلی خود را با یک دیوار آجری ارزان بهبود بخشید.

.

سنگ خام روی دیوار بالای اجاق گاز آشپزخانه

این سنگ ها به شکل دادن به این گوشه آشپزی کمک کرده و آن را از آشپزخانه تمام سفید تشخیص می دهند. آشپزی در این گوشه راحت احساس غار می کند.

شیشه بافت دار در دیوار بین کابینت آشپزخانه

این نوع شیشه ها به دیوار بین کابینت آشپزخانه جلوه ای واضح و تمیز می بخشد. این ماده ظریف قابل توجه با هر چیزی دشوار است و تمیز کردن آن ساده است. سایه نقره ای آن سایه غنی از کابینتهای چوبی را تنظیم و تقویت می کند.