داشتن یک آشپزخانه عظیم رویای هر خانه دار است. با این حال ، اکثر ما مجبور هستیم با آشپزخانه های کوچک کنار بیایم ومدیریت کنیم. در بیشتر خانه های ایرانی ، آشپزخانه های کوچکی را می بینیم که مرتباً مسائل مربوط به ارکستر را تجربه می کنند. به عنوان مثال ، تعداد کمی از کابینت یا گوشه هایی که هر وقت ترتیب داده می شوند ، می توانند در آشپزخانه ها به فضاهای مفیدی تبدیل شوند.

 آشپزخانه های باریک با کابینت های یک طرفه

در آشپزخانه های باریک ، کابینت های ناهموار فضای توسعه را باز می کنند ، از فضای پیشخوان نیز به عنوان یک فضای ناهارخوری کوچک استفاده کنید.

کابینت مناسب برای مواد شوینده خانه در آشپزخانه

بهترین نقطه برای تمیز کردن از جاروبرقی ، پاک کننده ها ، تیزها ، دستمال و مواردی از این دست در آشپزخانه است ، در صورتی که قابل توجه است که این وسایل ها در یک کابینت متفاوت قرار داده می شوند. کمد های بلند با اکسسوری مشخص و دارای برش مناسب یک جواب مناسب برای نظم دهی آشپزخانه است.

 

محل مناسب سطل زباله در یک آشپزخانه کوچک

در آشپزخانه های کوچک ، پیدا کردن یک مکان مناسب برای سطل زباله می تواند به طور مداوم یک مسئله باشد ، به خصوص در شرایطی که شما عاشق طبیعت هستید و برای زباله های خشک و مرطوب نیاز به کابینت های با سطل زباله توکار استفاده کنید. سعی کنید زباله ها را در کمی فضای آشپزخانه رها نکنید.

برنامه محکم برای گوشه و کنار آشپزخانه

در آشپزخانه ها به طور معمول هیچ ساختار قانونی برای کابینت در گوشه وجود ندارد. استفاده از این مدل کابینت می تواند فضاهای مرده و کم کاربرد در آشپزخانه شما را به فضاهای مفید و مؤثر تبدیل کند. از این کشوها می توان افکار جدیدی برای سازماندهی وسایل آشپزخانه نامید و از آنها در ساخت دکوراسیون داخلی آشپزخانه می توان استفاده کرد.

شلف ها یک جزء کاربردی برای آشپزخانه کوچکتر هستند

داشتن نکات برجسته ویژه در آشپزخانه های محافظه کار می تواند به کاربردهای داخلی آشپزخانه به صورت عملی کمک کند. قفسه ها یکی از این امکانات را به شما می دهند. قفسه ها یک مؤلفه مفید برای یک خانه دلپذیر هستند و از رعایت طرح بندی سبک آشپزخانه خود می توانید لذت ببرید.

برای تمیز کردن آشپزخانه از هر فضایی عبور کنید.

از هر مکانی که می توانید برای نظم دهی و مرتب کردن آشپزخانه خود استفاده کنید. فضای زیر کابینت های دیواری بهترین مکان برای معرفی کشوها برای برخی از دستگاه های دستی است. این کشوها مفید و متوسط هستند و می توانید از آنها بسیار استفاده کنید.

نظم دهی کشوهای آشپزخانه را فراموش نکنید.

بنابراین آشپزخانه کوچک شما بیش از حد شلوغ نشود و بدون شک می توانید هر چیزی را که می خواهید بدست آورید. شما نباید از ارکستر کشوها چشم پوشی کنید. کشوهای آشپزخانه معمولاً درهم ریخته و بهم زده می شوند. ما می توانیم کشو های خود را نظم و ترتیب کنیم با ترفندهای دکوراسیونی.

گروه بندی و نظم دهی کشوهای آشپزخانه چوبی

کشوهای چوبی را می توان به طور موثری تزیین کرد.در زمان سفارش از سازنده کشو ها می خواهید تا داخل کشوها را برایتان شبکه بندی کند پس به همین ترتیب از ابتدا آشپزخانه های کوچک را بر اساس نظم و ترتیب بنا شده است.

استفاده ایده آل از فضای آشپزخانه

در صورتی که خانه ای کوچک دارید و نمی توانید از میزهای غذاخوری استفاده کنید ، می توانید از صفحات ام دی اف تاشو در زیر پنجره آشپزخانه خود به عنوان میز غذا در فضای کوچک آشپزخانه خود استفاده کنید. این صفحات کاربردهای مختلفی نیز دارند و می توانند در آشپزخانه به شما کمک کنند.