کاربردهای شلف داخل کابینت

فضای کم آشپزخانه ها ، محفظه های کوچک و عظیم با اشکال مختلف و نبود فضای کافی برای کوزه های قابل استفاده و بسته های اویه جات بخشی از مسائلی است که همه ما معمولاً با آنها روبرو شده ایم. به هر صورت ممکن است بدانید که برای داشتن یک آشپزخانه تمیز ، لازم نیست کابینت زیادی داشته باشید ، اما استفاده از این امتیاز ظاهراً غیرمادی می تواند باعث کاهش وزن این گروه ها شود. در اینجا چند پیشنهاد در مورد بهترین راه برای استفاده صحیح از شلف داخل کابینت پیشنهاد شده است.

ترتیب را رعایت کنید

ظروف مورد استفاده ما معمولاً بشقاب ، سوپ ، سوسری و اسب دوانی است ، بنابراین شما باید با زحمت به این بخش فکر کنید. شکل ها و اندازه های مختلف این محفظه ها آن را تا حدودی دردسرساز می کند ، به همین دلیل است که شلف داخل کابینت برای این قفسه اساسی است. این شلف باعث می شود که هر نگهدارنده را با هر شکل و اندازه ای مناسب بچینید. بشقاب های بزرگتر در بیشتر قسمت ها شامل طبقه های پایین شلف است و ظروف و محفظه های شیروانی از موقعیت بالاتری برخوردار هستند.

قرار دادن وسایل مهمانی بزرگتر ممکن است به دلیل اشکال و اندازه های مختلف آنها تا حدودی مشکل آفرین به نظر برسد ، اما با یک آرایش اساسی می توانید به همین ترتیب با احتیاط و با ظرافت در شلف داخل کابینت قرار دهید. این شلف ها می توانند پایه وسایل جمع آوری را به عنوان پایه های دندانه دار و پشت سر هم پوشش دهند ، با این هدف که کابینت وسایل مهمانی نیز به همین ترتیب تبدیل به یک فضای ایده آل و طبیعی شود.

شلف کابینت برای ظروف بزرگ پر استفاده

سعی کنید قابلمه ها و تابه ها موجود در این بخش را از دست ندهید. علیرغم اعتقادات اکثریت مردم به اتفاق ، شلف داخل کابینت می تواند بهترین کنترل کننده برای ظروف عظیم ، به عنوان مثال قابلمه و شلف باشد. به همین ترتیب می توانید از غرفه های ایستاده نیز استفاده کنید تا درهای این ظرف ها به آنها نزدیک شود.

ظروف ادویه، کوچک‌های فضاخوار!

احتمالاً شما دیده اید که چگونه ظروف ادویه جات ، با تمام اندازه کوچک ، فضای کابینتهای ما اشغال می کنند. با این وجود ، در صورت عدم توجه بیشتر به طراحی آنها ، فضای برتر برای سایر ستگاههای آشپزخانه خواهیم داشت. کابینت های طعم دهنده برای دسترسی بهتر به طور منظم نزدیک به گاز قرار دارند. ما به طور معمول این ادویه ها را پشت سر هم تنظیم می کنیم ، اما این روند عملی طولانی نمی ماند و باید آن را در نقاط صحیح برگردانیم. این نیاز باعث شده است تا کابینت ادویه ها نسبت به بعضی از فضای دیگر آشپزخانه به شلف داخل کابینت احتیاج داشته باشد.

یکی از خلاقانه ترین روشها برای تهیه یک طبقه بندی ، قرار دادن ادویه ها در کشوهای آشپزخانه گسترده است. برای این فضای کم ، می توانید خیالی باشید و یک صفحه چوبی یک پلکانی برای چینش شیشه ها درست کنید . این شلف با کیفیت بالا ، هر دو کابینت ادویه ها را هماهنگ می کند و ظاهری برجسته دارد.

 شلف کابینت برای ظرف‌های نگهدارنده و پلاستیکی

گفته می شود که محفظه ها بیشترین حجم کابینت را در هر آشپزخانه تشکیل می دهند. این ظروف به مجموعه ای از اندازه ها می رسند و غالباً به صورت دردار ساخته می شوند ، بنابراین شما نیز به همین ترتیب باید در مورد فضای درها آنها فکر کنید.

استفاده از یک شلف داخل کابینت با فضای بسته برای بدنه و درها آن می تواند یک جواب مناسب برای قرار دادن این ظروف در فضای کابینت شما باشد. تقسیم محفظه های شیشه ای و پلاستیکی از یک شکل مشابه نیز می تواند در ساخت درخواست برای این قفسه ها بسیار مناسب باشد.

شلف کابینت زیر سینک را فراموش نکنید

عمیق ترین کابینت آشپزخانه کابینت زیر سینک می باشد. فضایی شگرف که بدیهی است که اغلب یک مرکز انباری در هر خانه است و به همین دلیل است که از چیدمان آن چشم پوشی می کنیم. با کمی تحمل ، می توانیم از این فضا برای ذخیره چیزی در کنار جعبه های زباله و سبدها استفاده کنیم. شلف داخل کابینت اغلب در این فضا نادیده گرفته می شود ، به همین دلیل نمی توانیم از چگونگی ساماندهی این قطعه آشپزخانه فاصله بگیریم.