آشپزخانه ها به عنوان قلب خانه شناخته می شوند ، برای اینکه بتوانید راحتی و آسایش خانم خانه را  فراهم کنید باید فضای آشپزخانه را مناسب و با تجهیزات طراحی کنید.تنها چیزی که بر آشپزخانه تاثیر گذار است کابینت هاست.

سبک مختلف کابینت آشپزخانه

برای اینکه از  فضای خسته کننده آشپزخانه خود جدا شویم ، می توانید از کابینت با سبک های مختلف در کنار هم استفاده کنید. به عنوان مثال ، کابینت های سبک کلاسیک در کنار کابینت های سبک امروزی این کار فضای بیشتری را در آشپزخانه به شما می دهد. در هر صورت ، مطمئن شوید که رنگ کابینتها را از یک پالت رنگی انتخاب کنید تا یک نوع همخوانی در آشپزخانه شما داشته باشد.

از قفسه هایی بدون در به عنوان کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار دهید

برای اینکه بتوانید فضای آشپزخانه را خلاقانه طراحی کنید بهتر است از کابینت های بدون در آشپزخانه استفاده کنید رنگ این قفسه را می توانید متضاد با رنگ آشپزخانه انتخاب کنید.و به جای خالی این قفسه ها می توانید از ظروف چینی هایتان استفاده کنید و هر روز از دیدن آنها لذت ببرید.

دکوراسیون کابینت ها به روش جزیره

استفاده از جزیره در آشپزخانه می توانند کاربردی تر باشد طراحی جزیره در آشپزخانه باعث می شود تا وسایلتان دم دست باشد و این جزیره چهره ای جدیدی به آشپزخانه شما می دهد.

صفحه روی کابینت های آشپزخانه خود را به روز کنید

تغییرات جزئیات آشپزخانه باعث می شود آشپزخانه شکل جدیدی بگیرید.مثلا صفحه روی کابینت را تغییر دهیم و می توانیم با میز ناهار خوری هماهنگ کنیم و این باعث می شود چهری متفاوتی به آشپزخانه بدهد.

کابینت هایی با ارتفاع های مختلف در آشپزخانه

لازم نیست کابینت های آشپزخانه همش یک ارتفاع واحد داشته باشند شما می توانید که یک ردیف ارتفاع متفاوتی را تعریف کند.شما می توانید گوشه ی دیوار را ارتفاع بلندتری در نظر بگیرید و رنگی متفاوت در آن بزنید.

استفاده از رنگ های متضاد در کابینت آشپزخانه

کابینت های دیواری و زمینی را با تغییر رنگ می تواند تغییری خلاقانه در آشپزخانه ایجاد کند .از رنگ کرم و سفید برای کابینت زمینی استفاده کنید و از رنگ آبی تیره یا مشکی برای کابینت دیواری استفاده کنید و برای این کابینت از درب شیشه ای استفاده کنید تا تضاد جذاب و دلنشینی را بتوانید تجربه کنید.

 

کابینت آشپزخانه با دستگیره های خلاقانه

برای اینکه بتوانیم تغییرات بزرگی در آشپزخانه به وجود بیاوریم باید به جزئیات توجه بیشتری داشته باشیم مثلا دستگیره های جدیدی برای کابینت ها خزیرداری کنید  و به وسیله این جذابیت خاصی به کابینت آشپزخانه خود بدهید.